مرا دختر می نامند

مرا دختر می نامند

مرا دختر می‌نامند

مضمونی که جذابیتش نفس‌گیر است…

دنیای دخترانه من

نه با شمع و عروسک معنا پیدا می‌کند

و نه با اشک و افسون

 اما تمام این‌ها را هم در برمی‌گیرد…

من نه ضعیفم و نه ناتوان

 چرا که خداوند مرا بدون خشونت و زورِ بازو می‌پسندد

 اشک ریختن قدرت من نیست

 قدرت روح من است…

اشک نمی‌ریزم تا توجهی را به خواسته‌ام جلب کنم

با اشکم روحم را می‌شویم

خانه بی‌ من سرد و ساکت است

چرا که شور و هیجان زندگی

با صدای بلند حرف زدن

و موسیقی گوش دادن نیست…

زندگی ترنم لالایی آرامش بخشی را می‌طلبد

که خدا در جادوی صدای من نهفته است

من تنها با ازدواج کردن و مادر شدن نیست که معنا می‌گیرم

من به تنهایی معنا دارم

معنای عمیقی در واژه دختر بودن است

اگر فرهنگ غلط و کوتاه نظری مرا ضیفه بخواند

باز هم قوی ‌تر از قبل

از پشت همین واژه سربلند می‌کنم و لبخند می‌زنم…

چرا که خداوند مرا دختر آفریده است

و همین برای من کافی است…

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, ] [ 10:48 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]